Su Sardu Standard

SU SARDU STANDARD

Su Sardu Standard è l’opera che tutti aspettavamo da anni. È possibile uno standard del Sardo? Un comitato scientifico di ricercatori con titoli e con pubblicazioni, che lavorano con la Lìngua Sarda quotidianamente, operatori di sportello, docenti, traduttori e semplici attivisti per i diritti linguistici, propongono una norma ortografica, cioè un solo alfabeto per scrivere tutto il Sardo e uno standard linguistico a doppia norma.

Duncas una proposta de istandard chi tenet in consideru su Sardu campidanesu e su Sardu logudoresu/nugoresu, proite sa Limba sarda, comente narat gai s’Iscièntzia acadèmica giai dae meda, est una limba ùnica ma a duas cambas o faeddadas mannas.

E tando nde consizamus s’impitu fitianu in Iscola, ma fintzas in s’amministratzione pùblica. Dae su mamentu chi amus sos trastes pro iscriere sa limba nostra devimus, pro èssere pretzisos, pònnere in caminu s’impreu de su Sardu, gai inchizonadu in domo, cun s’iscopu de èssere impitadu in dònzi e calesisiat logu de sa sotziedade.

Come desideri visualizzare il sito web ?

Comente lu cheres bìdere su zassu web?